-‘•̬●’-Anime Lovers -‘•̬●’-

- We have a chance even at the bottom -
 
ИндексИндекс  PortalPortal  FriendsFriends  CalendarCalendar  Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори  ТърсенеТърсене  ПотребителиПотребители  Потребителски групиПотребителски групи  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  

Share | 
 

 J-POP ИСТОРИЯ

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
Nipper
Администратор
Администратор
avatar

Брой мнения : 1623
Points : 2089
Join date : 28.12.2009
Местожителство : Пловдив

ПисанеЗаглавие: J-POP ИСТОРИЯ   Нед Авг 22, 2010 12:19 am

J-POP ИСТОРИЯ

J-поп еабревиатура на японската поп.Тя се отнася дояни от японската популярна музика.измисло FM станции, за да се обозначи това, което някога е бил наречен "New Music."ве, включително поп, рок, денс, рап, и душата.В областта Нагоя понятието Z-поп се използва за J-рок, Visual Kei и J-рап се смятат обикновено попадат в J-поп чадър, както добре.включват както популярни музиканти и seiyū.

Японски
магазини обикновено разделят своята музика в четири раздела: J-поп,
Enka (традиционна форма на баладата), класически, и на английски език /
International.Някои песни, като тези от Миюки Накаджима и Anzenchitai, представлява синтез на Enka с J-поп.
-POP ИСТОРИЯ


J-поп може да бъде проследено до джаз музика, която става популярна в началото на периода Showa.Джаз
отново много музикални инструменти, използвани преди това само да
изпълняват класическа музика и военни походи, в барове и клубове.Той също така добавя елемент на "шега" на японската музикална сцена.В резултат на "Ongaku Kissa" (音楽吃茶- свети. Музика кафе) стана много популярно място за живи джаз музика.

Под натиска на Imperial армия през Втората световна война изпълнението на джаз музиката беше временно спряна.След края на войната
на САЩ войници и Далечния изток мрежа - които заемат Япония в момента -
въведе редица нови музикални стилове в страната.Буги-вуги, Mambo, блус, и Кънтри са проведени от японски музиканти на американските войски.Песни
като на "Токио Шизико Kasagi буги-вуги" (1948), Eri Chiemi на "Тенеси
валс" (1951 г.), Misora Hibari на "Omatsuri Mambo", и Izumi Yukimura на
"Omoide не валс" става популярна.Чужди музиканти и групи, включително JATP и Луис Армстронг посети Япония, за да изпълни.1952 е обявена за "Година на Джаз Бум", но самият жанр изисква високо ниво на техническите умения и е трудно да се играе.В резултат на много любители Японски музиканти се обърна към кънтри музиката, която е много по-лесно да учат и да изпълняват.Това от своя страна доведе до разпространението на страната въз основа музика.


През 1956
г. рок лудост започна благодарение на Music Group страна известна като
Kosaka Kazuya и Wagon Мастърс "и предаване им на Heartbreak Hotel Елвис
Пресли.В рок движение ще достигне връхната
си точка през 1959 г. с пускането на един филм с участието на изпълнения
на редица японски и видеосъдържанието рок групи.e performers attempted to
merge traditional Japanese pop music with rock-and-roll.Въпреки
това, смъртта на рокендрол в САЩ е най-бързо последвана от падането му в
Япония се дължи на факта, че много групи са силно повлияни от
американските си колеги. Някои изпълнители се опитва да слее
традиционните японски поп музика с рок-и ведомост.Един
от малкото музиканти да се развива успешно в това усилие е Сакамото кю с
песента "ИУ становище Muite Arukō" (lit. "Нека да погледнем и ходи"),
известен в други части на света като "Sukiyaki".Други
изпълнители, вместо да реши да играе на музиката и превежда текстове на
песни на популярни американски песни води до раждането на "покриване на
попа."Популярността на тези лица, бледи че като радио и телевизия даде всяко домакинство възможността да гледат истински музиканти.Въпреки това концепцията на караоке и последващото му популярност може може би се дължи на поп феномен капак.

През
периода от началото на 70-те години до средата на 80-те години акцентът
беше изместен от песни просто с едно съпровод китара до по-сложни
музикални аранжименти известен като нова музика.Вместо социална съобщения песните фокусира върху любовта и други лични събития.Takuro Йошида и Yosui Иноуе две значителни New Music художници.
През 80-те години терминът Сити Поп дойде за описание на вида на популярна музика с голяма тема града.Токио по-специално вдъхнови много песни на тази форма.Трудно е да се направи разграничение между Сити и Ню поп музика и много песни попадат в двете категории.Wasei Поп (lit. Япония по поръчка поп) бързо се превръща в често използвана дума да се опише така Сити Поп и нова музика.До 1990-те години, J-поп става общ термин за описание на най-популярните песни.

В края на 1980 видя появата на един от известните рок групи в Япония най-вече време, Chage & Aska.А
масово популярните мъжки певец / композитор дуо състоящо Chage (Shuji
Shibata) и Рио Aska (Shigeaki Miyazaki), те издават поредица от
последователни удари чудовище през 1980-те и 1990-те, се като рок група в
Азия най-популярните.Техните "Азия обиколка II / Мисията
невъзможна" турне е най-големият концерт турне винаги пуснати от
японската група - билетите за всички 61 концерта в Япония, Хонг Конг,
Сингапур и Тайван продадени в първия ден.Рио
Aska е широко разпространеното мнение, днес, за да бъде един от
най-големите композитори на Япония. Въпреки това, с появата на японската
поп-денс музика първи път от Namie Amuro и Tetsuya Komuro в средата до
края на 1990-те, популярността на рок групи като Chage & Aska е
намалял.

R
& Б, има популярни в Япония в края на 90-те години, когато младата
певица и автор на песни Utada Hikaru дебютира с нея първият единен
автоматизиран / времето ще покаже.Нейният първи албум,
първата любов продадени около 7 500 000 копия, което го прави
най-продаваният албум на всички японски време, и най-добрият дебютен
албум продажба някога в страната.[Докато
тя продава милиони с нея R & Б звуци, поп музика все още е
популярен в Япония със соло певица като Hamasaki Ayumi, Kuraki Mai и Ами
Suzuki и женски групи поп като скорост и Сутрин Musume продава милиони
записи с поп-техно звук .

Сега в началото на 00 на, R & Б и хип-хоп влияния в японската музика е по-силно от всякога.
J-Hiphop/rock групи
като ORANGE обхват и Ketsumeishi са на върха на класациите Oricon, с
някои по-стари поп / рок групи като Mr.Children, B'z и Южна All Stars.Сегашната диаграми са главно
управлявани от мъже, само групи и соло изпълнители мъжки, женски поп
намаля много от 90-те години, но поп певци като Hamasaki Ayumi и Otsuka
Гай все още стигнем до # 1 с повечето от своите издания.
[/size]
Източник:www.japaneselifestyle.com

_________________



........................................................................................
Wolves and Women have much in common. Both share a wild spirit. Women and Wolves are instinctual creatures, able to sense the unseen. They are loyal, protective of their packs and of their pups. They are wild and beautiful. Both have been hunted & captured. Even in captivity, one can see in the eyes of a Woman, or a Wolf,the longing to run free, and the determination that should the opportunity arise, Whoosh, they will be gone...
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://animelovers.findtalk.biz
 
J-POP ИСТОРИЯ
Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
-‘•̬●’-Anime Lovers -‘•̬●’- :: Интереси и занимания :: Японска култура и език-
Идете на: